Zwroty Towaru Reklamacje

 Drogi kliencie, dajemy Ci  możliwość zwrotu naszego produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Poinformuj nas o swojej decyzji: Pisząc na  adres email : babe-boss@wp.pl lub kontakt tel 502941444

 Zasady zwrotu  produktów zakupionych w naszej firmie  są dokładnie uregulowane ustawą  z dnia  30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz.827) art. 27.  Na  jej podstawie, Konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego  towaru  w okresie 14 dni od dnia dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.  Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt  transportu zakupionego  towaru jest to 35zł jeśli to była wysyłka za pobraniem lub 25zł wpłata na konto.Towar powinien być orginalnie zapakowany i nie powinien mieć żadnych oznak użytkowania.

Reklamacja Towaru:

Na zakupiony towar udzielamy rękojmi 1 rok (dwanaście miesięcy) od daty zakupu.

Gwarancja za zakupiony towar to 12 miesiące od daty zakupu

Towar zakupiony na firmę, Fakturę Vat nie podlega rękojmi.

WSZYSTKIE REKLAMACJE SĄ ROZPATRYWANE TYLKO I WYŁĄCZNIE LISTOWNIE

REKLAMACJE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ ( meilową) !

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod  adresem: BabeBoss ul.Orkana 42B 42-506 Będzin tylko i wyłącznie w formie pisemnej  Skarga lub reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis zdarzenia  budzącego zastrzeżenia oraz oczekiwania Klienta dotyczące rozpatrzenia  skargi/reklamacji. Klient powinien dołączyć wszelkie  dokumenty związane z przedmiotem sprawy paragon zakupu lub fakturę vat + kartę gwarancyjną która będzie podstawą reklamacji (zgubienie karty gwarancyjnej łączy się z automatyczną utratą gwarancji)  Firma może zwrócić się do Klienta o uzupełnienie dokumentacji zgłaszanej skargi lub reklamacji. Poprawnie złożona reklamacja powinna również zawierać nr zamówienia, imię i nazwisko osoby kupującej, nr telefonu kontaktowego oraz adres email. W miarę możliwości  prosimy o dołączenie fotografii przedstawiającej defekt, ułatwi nam to dalsze postępowanie reklamacyjne.  Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 10-14 dni roboczych, maksymalnie 30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Naprawa może się wydłużyć o czas zamówienia części zamiennej który jest niezależny od nas. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. Koszty wysyłki reklamacyjnej ponosi klient, natomiast zwrotną paczkę odsyłamy na nasz koszt tylko i wyłącznie na terenie Polski. UWAGA: Informujemy, że dla kupujący dokonujących zakupu na firmę ( F-vat ) sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym

SPRZEDAJĄCY NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK ODSYŁANYCH ZA POBRANIEM LUB WYSŁANYCH BEZ UPRZEDNIEJ KONSULTACJI ZA ZWROT LUB REKLAMACJĘ KOSZTY WYSYŁKI PONOSI KUPUJĄCY !!!