Zwroty Towaru Reklamacje

Warunki zwrotu towaru.

 Drogi kliencie, dajemy Ci  możliwość zwrotu naszego produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez  podawania  przyczyny. Poinformuj nas o swojej decyzji:   Pisząc na  adres email : babe-boss@wp.pl

 Zasady zwrotu  produktów zakupionych w naszej firmie  są dokładnie uregulowane ustawą  z dnia  30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz.827) art. 27.  Na  jej podstawie, Konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego  towaru  w okresie 14 dni od dnia dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.  Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt  transportu zakupionego  towaru jest to 35zł jeśli to była wysyłka za pobraniem lub 25zł wpłata na konto.Towar powinien być orginalnie zapakowany i nie powinien mieć żadnych oznak uzytkowania

Reklamacja Towaru

Na zakupiony towar udzielamy rękojmi 1 rok od daty zakupu

WSZYSTKIE REKLAMACJE SĄ ROZPATRYWANE TYLKO I WYŁĄCZNIE LISTOWNIE

REKLAMACJE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ ( meilową) !

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod  adresem: BabeBoss ul.Orkana 42B 42-506 Będzin tylko i wyłącznie w formie pisemnej (Listownie nie drogą elektroniczną) Skarga lub reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis zdarzenia  budzącego zastrzeżenia oraz oczekiwania Klienta dotyczące rozpatrzenia  skargi/reklamacji. Klient powinien dołączyć wszelkie  dokumenty związane z przedmiotem sprawy paragon zakupu lub fakturę vat + kartę gwarancyjną która będzie podstawą reklamacji .Firma może zwrócić się do  Klienta o uzupełnienie dokumentacji zgłaszanej skargi lub reklamacji. Poprawnie złożona reklamacja powinna , również zawierać nr zamówienia.  W miarę możliwości  prosimy o dołączenie fotografii przedstawiającej defekt, ułatwi nam to dalsze postępowanie reklamacyjne.  Sprzedający rozpoznaje reklamację w  terminie 1-2 dni roboczych, maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci.   Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail .  Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

SPRZEDAJĄCY NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK ODSYŁANYCH ZA POBRANIEM LUB WYSŁANYCH BEZ UPRZEDNIEJ KONSULTACJI ZA ZWROT LUB REKLAMACJĘ KOSZTY WYSYŁKI PONOSI KUPUJĄCY !!!